کد خبر: ۷۲۵۱۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

تصاویر| لوئی همیلتون و مرسدس بنز EQS؛ لاکچری‌ترین خودروی برقی جهان

مرسدس بنز EQS، لاکچری‌ترین خودروی برقی جهان با قابلیت حرکت در محدوده ۷۷۰ کیلومتری، داشبورد تمام دیجیتال و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت در ۴ ثانیه است.
تصاویر| لوئی همیلتون و مرسدس بنز EQS؛ لاکچری‌ترین خودروی برقی جهان
آفتاب‌‌نیوز :

 به‌تازگی تصاویری از لوئی همیلتون، راننده بریتانیایی مسابقات فرمول یک از تیم مرسدس در کنار خودروی مرسدس بنز EQS منتشر شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ مرسدس بنز EQS اولین مدلی از خودروی ساخت مرسدس بنز است که بر اساس معماری مدولار برای خودرو‌های الکتریکی ساخته شده است. مرسدس بنز EQS، لاکچری‌ترین خودروی برقی جهان با قابلیت حرکت در محدوده ۷۷۰ کیلومتری، داشبورد تمام دیجیتال و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت در ۴ ثانیه است.

این خودرو قادر است با استفاده از فیلتر پیشرفته هوای خارج از داخل کابین را تمیز و فیلتر کند. همچنین ۱۲ محرک در زیر سطوح صفحه لمسی قرار دارند که می‌توانند لرزش ملموسی را هنگام تماس ایجاد کنند. تحریک شنیداری حتی قبل از ورود راننده و سرنشینان به مرسدس EQS آغاز می‌شود و با نزدیک شدن صدا و ورود به خودرو با صدا‌هایی از آنان استقبال می‌کند.

باتری ۱۰۸.۷ کیلووات ساعتی یکی از مهمترین تجهیزات فنی مرسدس بنز EQS محسوب می‌شود. شارژ باتری‌های EQS با برق شهری حدود ۱۱ ساعت زمان می‌برد، اما به کمک شارژر‌های DC یا جریان مستقیم تنها ۳۵ دقیقه زمان لازم خواهد داشت تا ۸۰ درصد ظرفیت خودر را تکمیل کند و مسافتی حدود ۶۰۰ کیلومتر را بپیماید. قیمت این خودرو از ۱۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

گفتنی است که "لوئی همیلتون" با هفت عنوان قهرمانی فرمول یک قهرمانی جهان به عنوان بهترین و پر افتخار‌ترین راننده تاریخ شناخته می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
2
یا خداااااااااااااااا
من ارزومه یه پژو پارس داشته باشم و دور ایران رو باهش بگردم
اینا حتی تو رویامم نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
4
محشره محشره محشره . عاشق این ماشینم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
1
3
پراید و پراید فقط پراید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین